Sobre a Sede
Sistemas de sinatura aceptados
Canles de acceso aos servizos
Protección de datos
A finalidade do tratamento destes datos persoais será en cada caso a correspondente á solicitude ou procedemento específico. Todas as persoas que entren en contacto con estes datos coa citada finalidade cumprirán o deber de confidencialidade establecido no artigo 5 LOPD. Estes datos trataranse durante o tempo imprescindible para cumprir coa citada finalidade, sen prexuízo da súa conservación en relación coa posible esixencia de responsabilidades legais.
No caso de que a base de lexitimación para a entrega dos datos persoais sexa o consentimento da persoa interesada, poderá retirar o seu consentimento en calquera momento, sen efectos retroactivos, salvo que o tratamento dos datos quede xustificado con algunha das outras bases de lexitimación contempladas no artigo 6 RXPD. Así mesmo, ten dereito a solicitar ao responsable do tratamento, en calquera momento, o acceso, rectificación ou supresión dos seus datos persoais e a limitación do seu tratamento. Tamén terá dereito a opoñerse ao citado tratamento, así como a solicitar, salvo casos de interese público e/ou exercicio de poder público, a portabilidade dos seus datos. Así mesmo, terán dereito a non ser obxecto de decisións individuais automatizadas, incluída a elaboración de perfís.
Tales dereitos poderanse exercer: destacadamente, a través do formulario para o exercicio dos dereitos en materia de protección de datos persoais, que se pode cubrir nesta Sede Electrónica da UDC, no apartado de Outros trámites; ou mediante solicitude remitida (por correo postal ou a través dos Rexistros presencial e da Sede electrónica da UDC) á Secretaría Xeral, Reitoría da Universidade da Coruña, Rúa Maestranza 9, 15001 de A Coruña, ou ao correo electrónico rpd@udc.gal, coa referencia "protección de datos", a través dun escrito asinado achegando copia do DNI. Igualmente poderá dirixir esta solicitude á/ao Delegada/o de Protección de Datos, na mesma forma anteriormente indicada, ou ao correo electrónico dpd@udc.gal. Asemade, vostede ten dereito a presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos (AEPD).
Para máis información, pode consultarse a páxina web da UDC (apartado de Protección de datos: https://www.udc.es/es/goberno/equipo_reitoral/secretaria/proteccion-de-datos/, e punto 5 do Aviso legal da UDC: https://www.udc.es/es/pe/aviso_legal/).
Información sobre accesibilidade
- A Lei 34/2002, do 11 de xullo, de servizos da sociedade da información e de comercio electrónico na súa disposición adicional quinta dispón que "as administracións públicas adoptarán as medidas necesarias para que a información dispoñible nas súas respectivas páxinas da Internet poida ser accesible a persoas con discapacidade e de idade avanzada, de acordo cos criterios de accesibilidade ó contido xeralmente recoñecidos"
- O Real decreto 1494/2007, do 12 de novembro, polo que se aproba o Regulamento sobre as condicións básicas para o acceso das persoas con discapacidade ás tecnoloxías, produtos e servizos relacionados coa sociedade da información e medios de comunicación social.
- A Lei 40/2015 no seu artigo 38 establece o "Principio de accesibilidade á información e aos servizos por medios electrónicos nos termos establecidos pola normativa vixente nesta materia, a través de sistemas que permitan obtelos de maneira segura e comprensible, garantindo especialmente a accesibilidade universal e o deseño para todos os soportes, canles e contornos con obxecto de que todas as persoas poidan exercer os seus dereitos en igualdade de condicións, incorporando as características necesarias para garantir a accesibilidade daqueles colectivos que o requiran."
Interrupcións do servizo
Erros coñecidos
Próximas interrupcións programadas
2024
Interrupcións do servizo rexistradas
2024
- - 31 de outubro de 8:00 a 9:00 interrupcions puntuais por renovación do selo.
- - 27 de agosto de 8:00 a 22:00 interrupcions puntuais por tarefas de mantemento.
- - 22 de agosto de 17:00 a 17:50 por tarefas de mantemento.
- - 8 de agosto de 9:30 a 10:35 por tarefas de mantemento.
- - 13 de marzo das 16:00 a 16:10 por tarefas de mantemento.
- - 4 de marzo de 16:00 a 16:15 por tarefas de mantemento.
- - 9 de enero de 10:00 a 10:07 por tarefas de mantemento.
2023
- - 18 de novembro de 9:00 1 a 14:20, por tarefas de mantemento.
- - 31 de outubro dende as 13:10 ata as 14:20, por problemas cos servizos de @Firma.
- - 4 de outubro dende as 15:00 ata as 17:07, por traballos de mantemento.
- - 11 de setembro dende as 10:00 ás 18:40, por un problema na infraestrutura de servidores.
- - Dende as 21:00 do día 4 de xuño até as 8:30 do día 6 de xuño, por problemas na infraestructura de servidores.
- - Martes, 4 de abril, entre as 16:30 e as 19:15, por traballos de mantemento.
- - Xoves, 9 de marzo, de 9:00 a 11:00, por traballos de mantemento.
2022
- - Xoves, 29 de setembro entre as 14.00h e as 16.00h por razóns de mantemento
- - 27 de xuño, entre as 9.00h e as 14.30h fallo dos servizos de validación de certificados e firma da plataforma @FIRMA
- - 29 de marzo, entre as 12:10 horas e as 12:40h parada da sede electronica debido a un fallo software
- - 13 de xaneiro, entre as 15:00 horas e as 16:00h parada da sede electronica debido a unha avaria hardware
2021
- - 1 de decembro, entre as 00.30h e as 9.15h, caida da sede electrónica por problemas na infraestructura
- - 31 de outubro, entre as 10.00h e as 14.00h, complicacións na infraestructura informática da UDC
- - 5 de agosto, entre as 9.00h e as 12.00h, intervención programada na plataforma da Sede Electrónica con corte total de servizo
- - 10 de xullo, entre as 9.00h e as 15.00h intervención programada no proveedor de servizos de FMNT-Ceres
- - 22 de xuño, entre as 20.00h e as 22.30h intervención programada na rede de datos de Rediris con corte de servizo a toda a UDC
- - 17 de abril, entre as 8.00h e as 16.00h intervención programada no prestador de servizos de FMNT-Ceres.
- - 8 de xuño, entre as 9.00h e as 07.47h do 9 de xuño de 2021. Fallo nos servizos de @Firma.
- - 9 de febreiro, entre as 13.24h e as 16.47h. Fallo nos servizos de @Firma
- - 1 de febreiro, entre as 10.45h e as 14.45h. Fallo nos servizos de @Firma.
- - 25 de xaneiro, entre as 15.00h e as 15.40h. Fallo na disponibilidade da Sede
2020
- - 29 de outubro, entre as 14.00 e as 15.00 horas corte de servizo na Sede Electrónica por aumento de capacidade de almacenamento
- - 10 de xullo, ás 08.46h ata o 15 de xullo ás 14.50 horas. Problemas coa actualización do certificado electrónico da Sede que provocou erros nalgúns trámites administrativos e no rexistro electrónico.
- - 28 de maio, por razóns de mantemento
2019
- - 27 de xuño, de 17:00h a 18:00h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
2018
- - 4 de septembro, de 15:30h a 17:00h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
- - 22 de xuño, das 12:30h ás 13:30h., problemas no acceso a documentos do taboleiro de anuncios e validación do CSV por incidentes na infraestructura da UDC.
- - 18 de xuño, de 18:00h a 20:00h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
- - 16 de xuño e 23 de xuño, de 9:00h a 14:00h o servizo de validación de certificados da AGE estivo parado para mantemento, polo que pode haber interferencias nos servizos de Rexistro Electrónico e Cartafol do Ciudadán.
- - 22 de xaneiro, de 19:00h a 21:00h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
2017
- - 20 de Novembro, de 19:00h a 21:00h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
- - Entre o 5 de xuño e o 8 de xuño, interrupcións intermitentes do servizo de validación de certificados e sinaturas.
2016
- - 15 de decembro, de 17:00h a 18:00h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
- - 25 de Novembro, de 16:00h a 17:30h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
- - 17 de marzo, de 16:00h a 17:30h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
2015
- - 14 de decembro, de 20:00h a 23:00h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
- - 9 de novembro, de 9:00h a 10:00h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
- - 13 de outubro, de 12:00h a 13:00h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
- - 2 de xullo, de 14:00h a 15:00h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
- - 15 de xuño, de 14:00h a 15:30h. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.
- - 3 de febreiro, de 17:30 a 18:30. Por mantemento dos servidores e actualización do software da sede.